donderdag 29 september 2011

2 weken ziekenhuis vandaag


Vandaag heb ik mijn eigen bed juist 2 weken ingeruild voor mijn ziekenhuisbed. Ik heb het wat lastig vandaag. Ik ben het liggen beu en wil naar huis...! Nadat ik tegen mama en Nortwin gezaagd heb, zijn oma en tante Els op bezoek geweest met Bas en Simon. Toch weer wat afleiding dus. Dan zijn we met mijn bed naar buiten gereden. Even weeral een ander uitzicht. Gisteren hebben ze mijn draadjes eruit gehaald. Nog een stap in de goede richting he. Zo probeer ik de slogan 'keep smiling' toe te passen, al is dat soms moeilijk hoor. Dag allemaal, ik ga hier verder mijn croque monsieur eten...xxx

19 opmerkingen:

  1. Hey Noëmi

    Das al goed he dat de draadjes eruit zijn. Volhouden he meid, nog eventjes en dan mag je waarschijnlijk zitten, en voor je het weet loop jezelf door die mooie tuin daar. Maar laat je nu nog maar even rijden naar daar. En, was de croque lekker?
    Spijtig dat ik vanmiddag niet kon komen skypen, maar één van de dagen kom ik je door dat kleine venstertje eens dag zeggen hoor!
    Dikke knuffel van Ann van het secretariaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey ik hoop dat je snel terug kom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoed weer he.
    ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeml veel beterschap

    je vriendin Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallokidokie,
    Hopelijk heeft het skypen met je klasgnootjes daarstraks wat goed gedaan. Het 'zotte-bekken-trekken' was toch een succes! hihi
    Ah ja, er staan toch wat veranderingen voor onze school en klas op de planning (vanaf volgende week). Maar vraag er maar achter bij je klasgenootjes op skype morgen (tenzij dat je broer je al ingelicht heeft!)
    Nog één dag op die grote kamer en dan mag je weer verhuizen. Hopelijk heb je dan wat meer 'babbel' aan je buurjongen!!
    Tot gauw,
    juf Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey noemi!
    wij willen ook dat jij terug komt !! hoor!!!
    lekkere croque monsieur ik zou er ook zo een willen eten!!!
    tot nog eens !!!!!!!;-)
    katootje hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Noëmi,

    hier zijn we nog een keer. Juf Elke en ik zijn aan het uitpuzzelen hoe we gemakkelijk op je blog geraken.
    Ik zie dat je ook kan genieten van het mooie weer, leuk zeg!

    Groetjes,
    juf Elke en juf Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor de zoveelste keer testen.

    Groetjes,

    Juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepieeeeeeeeeeeeeee !!!!!!! Gelukt !!!!!
    Juf Esther heeft het probleem ontdekt. Ik werkte steeds met Internet Explorer maar daarmee kan je blijkbaar geen reactie plaatsen. We hebben nu Firefox geïnstalleerd en nu werkt het wel. Alleen mijn naam vanboven klopt nog niet want ik ben niet Thibault !!

    Lieve groetjes,

    Juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, echt gemakkelijk is het toch niet, hoor. Nu had ik weer problemen met 'cookies'. Ik eet heel graag koekjes maar die van de computer vind ik toch maar heel vervelend.
    En de naam van Thibault krijg ik ook niet weg. Het is dus juf Elke, hè.

    Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik probeer het nog maar eens. De aanhouder wint, zeggen ze.

    Juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepie !!! Gelukt !!
    Met deze pc werkt het al. Nu thuis nog eens proberen dit weekend.

    Tot gauw !!
    Juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. noemietje,
    naast juf elke toch eens een andere naam op dat blogbord laten verschijnen:-):-)
    na het weekend kom ik zeker nog enkele keren langs,maar nu héééél druk weekend!maar ik heb gehoord dat er al wat volk komt dus da's al superleuk!
    geniet nog maar beetje van het mooie weer.binnenkort breng ik nog eens 2 vriendinnetjes mee!
    dikke knuffel eva

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Noëmie,

    die juf Elke toch :-) zoveel berichtjes maar ze heeft volgehouden totdat ze het kon goed he.
    Hoe gaat het met je ? Ik heb je toegevoegd op mijn skype. Misschien kan je even bevestigen dan kunnen we ook eens skypen !
    Groeten

    meester chris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey noemi
    ik wil is skypen met jou !!!!
    wanneer ben online ik wacht zeker !!!!
    tot nog eens maar ik mis jou wel !!!

    groetjes je vriendin Kato!!
    hihi haha hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey Noëmi,
    hoe gaat het?
    het was leuk met je te skypen in de klas.
    Hopelijk kan je dit weekend in het zonnetje met je bed weer naar buiten.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sorry dat ik niet mee kon skypen,maar ik had warmemaaltijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik had soep op school


    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BEEEEEEEEEEEEEETERSCHAP

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Noemie,

    net een berichtje voor je geschreven en toen was het ineens weg. Ai ai ai... Maar geen erg, dan beginnen we opnieuw...

    Ik hoop dat het ondertussen alweer veel beter met je gaat.
    Inderdaad, goed dat de draadjes eruit zijn: weeral een stapje in de goede richting. En al die kleine stapjes gaan samen een gigantische stap betekenen, dus daar moet je maar proberen om veel moed uit te halen.
    Je bent zo'n dappere meid, Noemie, echt ongelofelijk! Daar moet je ook maar goed blijven in geloven.

    Ik hoop dat je deze dagen nog vaak buiten van het zonnetje kan gaan genieten, want kan me inderdaad voorstellen dat dat wel deugd doet: een ander zicht, een beetje zon en een lekker briesje, en veel vitamine D! :-)

    In ieder geval dikke dikke kussen en knuffels lieve Noemie, en dan tot heel snel!

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen