woensdag 21 september 2011

dag 5 na de operatie

Vandaag dag 5 na de operatie. Wat gaat het vooruit! Ik lig hier nog altijd hele dag in bed en dat begint soms wel een beetje te vervelen. Vanaf morgen start de juf met de eerste echte les. Ik ben benieuwd! Maar er is hier ook een speldame die met mij eens wat gaat komen knutselen. Gisteravond wist ik wel wat doen want van de klas kreeg ik een grote koffer met daarin allemaal briefjes en kadootjes door de kinderen zelf gemaakt. Dat was echt een leuke verrassing! Ook de eerste digitale kaartjes zijn aangekomen. Dankuwel iedereen voor de vele steun en lieve kaartjes en briefjes. Dag allemaal en tot de volgende keer maar weer :)

10 opmerkingen:

  1. ja,dat was leuke verrassing,hé!
    hopelijk komen er nog vele kaartjes bij op je kamer!ik heb het met mijn eigen ogen gezien;het is niet simpel daar en je moet veel moed hebben!!
    soms is er eens een moeilijk moment,maar dat is normaal.je doet dat super!tot donderdag!
    eef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Noemi
    we hebben ons best gedaan met de kaartjes

    veel liefs Julie en Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Noëmi,

    Fijn dat je zo goed vooruit gaat en zo veel kaartjes krijgt ! Zijn de andere meisjes op jouw kamer een beetje leuk ? Hoe heten ze en hoe oud zijn ze ? En hoe heet je juf ? Welke vakken krijg je daar zoal ? Krijg je ook Engels ? Anders kom ik wel eens langs, hoor ;-)
    Dikke knuffel van juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noemi,
    ik mis je heel hard!
    Heb je de mop op mijn briefje gelezen?
    Vind je het een goeie?
    Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, een verrassingskoffer! Fijn!

    En inderdaad, als het dan een beetje moeilijk gaat, kijk dan maar naar alle kaartjes en cadeautjes die je kreeg, en dan voel je dat we met zijn heel velen zijn die jou moed en en dikke knuffels sturen.
    je bent echt een heldin, lieve Noémie. Supermoedig...

    Dikke kussen!

    frauke en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn jaloers dat Bas jou al een knuffel in het echt heeft kunnen geven, en misschien morgen nog eens! Van ons een hele dikke cyber- knuffel noemi! Gelukkig kan die dan nooit te dik zijn dat hij pijn doet,,he ;-)
    B&B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, die foto's zijn de moeite!! Er was bijna geen plaats meer in bed!! Ja, dat heb je natuurlijk als al je klasgenootjes voor een verrassing zorgen. Wie weet komt er binnenkort weer een verrassing ...
    Hou de moed erin!!
    Dikke knuffel uit Kontich.
    groetjes,
    juf Sofie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amaai, wat een super klas. Tof dat ze zo aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey noemi

    ik hoop dat je snel terug in de klas komt ik mis je want zonder jouw is het altijd stil in de klas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé noemi
    ik heb een raadsel voor je

    4226 319923 met de operatie


    4=v 1=u 2=e 3=s 9=c 6=L

    BeantwoordenVerwijderen