dinsdag 20 september 2011

dag 4 na de operatie


Hallo, hier weer met wat nieuws van mij. Ik heb vandaag mijn eerste nacht in Pellenberg geslapen. Dat was weer even wennen hoor. Ik lig nu met 4 andere meisjes op de kamer. Mama mag nu niet meer bij me slapen. Daarstraks heb ik al kine gehad en straks komt de juf bij me aan bed. Chique he. Ik heb hier gewoon een privejuf. Voor de rest hou ik me bezig met TV kijken en computerspelletjes spelen. Ook op facebook zitten doe ik wel eens. Dat is hier super handig want ik heb hier een eigen flatscreen met lange arm waarop ik zowel kan TV kijken als op de computer,... Dikke knuffel aan iedereen!

12 opmerkingen:

  1. amai,noemi,chique madam met een eigen flatscreen!!dat kunnen wij niet zeggen hoor!!ook geen privéjuf!da's alleen voor de chique mensen,hé,...!
    maar je verdient het dubbel en dik om in de watten te worden gelegd,hoor!!
    zo lang in een bed liggen,je doet dat super moedig!
    tot sevens!
    je tanteke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Noëmi, hier een berichtje uit de computerklas! We vinden het heel leuk om foto's van jou te zien!

    Hou de moed erin! dikke knuffel van Thibault, Maxime, Dafne en Taibé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Noëmi
    amaai zeg super, een privé juf. Hopelijk is het een lieve juf. Het is fijn te lezen dat het beter met je gaat.
    Dikke knuffel van Ann van het secretariaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi!
    dat is geluk hebben zon flatscreen!!
    ik ben zeker dat je in de watjes word gelegd!!
    kato:-)=/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, fijn te horen dat je flink bent. Doe zo voort, meid! Elke dag een stapje vooruit, sterkte!

    Veel liefs van tante Els, nonkel Marcel, Erika en Lennard

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Noemi ik wens je veel beterschap
    het is super dat je al gestart bent met kine
    heel veel groetjes knuffel en kusjes
    van Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Noemi,
    Ik ben blij te horen dat het al wat beter met je gaat. Ik heb je ook toegevoegd op facebook. Misschien dat we dan eens een babbeltje kunnen doen. dikke knuffel, Renild

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Noemie,

    blijkbaar krijg ik altijd het berichtje van de dag ervoor in de mailbox, maar nu heb ik dat ontdekt en ben ik weer helemaal mee wat er met jou gebeurt.

    Ik ben blij dat de grapjes en lachjes stilaan terugkomen. Dat is een goed teken!
    Ook hoop ik dat je fijne kamergenootjes hebt daar; kunnen jullie misschien eens een pyamafuif houden, of een echte girls night! :-)

    Maar laat je eerst vooral maar goed verzorgen, en inderdaad, je een beetje (veel) in de watten leggen.

    Dikke, dikke kussen.

    frauke en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Noemi,

    Je doet het daar prima zo te horen hé
    Ik ben heel trots op je

    Dikke knuf
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey noemi

    HEEL VEEL BETERSCHAP

    BeantwoordenVerwijderen