maandag 26 september 2011

mijn eerste weekend in Pellenberg

Ik heb mijn eerste weekend in Pellenberg achter de rug. Dat was wel even lastig want al mijn kamergenootjes mochten hun weekend thuis doorbrengen. Bij mij zal dit nog een vijftal weken duren voor ik eens een weekend naar huis mag. Gelukkig kreeg ik constant bezoek zodat de tijd wat vooruitging. DANKUWEL iedereen daarvoor. Omdat ik de ziekenhuiskamer zowat moe gezien ben, hebben ze mijn bed tot buiten gereden en kon ik genieten van het mooie weer. Zalig was dat. Hiernaast zie je me met Basje op de foto. Vandaag zijn mijn kamergenootjes terug en kan er weer een nieuwe week starten. Dag allemaal xxx

10 opmerkingen:

  1. Noemi, wij hebben echt een hele leuke zondag gehad samen met jou: gezellig buiten zitten in de zon, een spelletje Boonanza spelen, een snoepje en een drankje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Noemie,

    zit je volgende weekend al helemaal vol met bezoek? Of kan je dan toch nog een extra bezoekje gebruiken? Want dan zou ik ook eens kunnen langskomen, met kristin en misschien ook herman.
    Je mag het altijd laten weten, of ik hoor het wel via je mama ofzo...

    Dikke kussen, en veel goede moed voor deze nieuwe week. Die eerste kan je alvast "schrappen", moedige meid...

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai,noemi,bijna vakantiegevoel zo buiten!!alleen een ijsje ontbreekt nog:-)maar ik denk dat je al taart in de plaats kreeg daar hé!!?
    tot sevens,want ik vertrek zo meteen richting pellenberg!
    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noëmi,
    Ik vond het ook heel leuk om je te zien hoor vrijdag!! Het zonnetje heeft je precies goed gedaan dit weekend. Hopelijk blijft het nog lang goed buiten zodat iedereen je onder de bomen moet komen zoeken, hihi! Morgen is het jouw beurt om de klas te doen verrassen hé.
    Tot morgen!!
    knuffel van juf Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi weer vandaag


    veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noëmi,
    hoe schattig, jij en Basje op de foto!
    Ik mis je heel erg. Toch wel een beetje leuk zo met je bed naar buiten , dat mag niet iedereen!
    Liefs van je vriendin Pommeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Noëmi,
    wat leuk dat je ook hebt kunnen genieten van het mooie weer! We volgen je blog volop op school hoor!

    Heel veel groetjes van juf Esther


    Juf Elke wil ook nog iets zeggen:
    Amai, zo liggend eten in bed lijkt me niet gemakkelijk ! Maar zo'n laptop boven mijn bed zou ik thuis ook wel willen hebben. Kan ik al mijn schoolwerk lekker in bed maken ;-)

    Lieve groetjes,
    Juf Elke xxx

    PS: Was het een leuke verrassing vandaag (vrijdag) ??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Noëmi,
    Ik krijg nu les van juf Sofie over de blog. Ik zal het vanavond zelf eens proberen.
    Hopelijk lukt het dan,
    groetjes van juf Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey Noemi !
    dat is kei schattig!!
    jij met Basje!!!jij hebt wel al een beetje geluk, zoon bed buiten maar volgens mij ben je toch liever in de Wilg, hé?
    LIEFS VAN KATOOTJE!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie kindjes op die foto's ;-)
    En dan was er buiten nog die mevrouw die dacht dat wij je mama en papa waren en bas je broertje, he...
    Dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen