dinsdag 27 september 2011

skypen gelukt

Eindelijk! Het is zonet gelukt om te skypen met de klas. Dat was even fijn om mijn klasje terug te zien. Sommige zijn toch echte zottekes hoor. Ik begin hier een beetje mijn draai te vinden nu. Ik kan al meer lachen en grapjes maken en volgens de dokter ben ik niet op mijn mondje gevallen :-) De digitale kaartjes die helemaal op begin naar Gasthuisberg gestuurd zijn, zijn eindelijk  aangekomen! Maar liefst 32!!! Super bedankt allemaal! Dat fleurt onze kamer wat op!

16 opmerkingen:

  1. Hey Noëmie, leuk te horen dat het gelukt is met de webcam. Zo ben je weer wat dichter bij ons !!
    groetjes

    meester Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Noemi!Ik ben blij dat het skypen gelukt is in onze klas!
    Maar ik ga het natuurlijk ook thuis proberen! Hopelijk ben je snel online want dan kan ik met je skypen!
    LIEFS JE VRIENDIN KATO!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Noemi
    Ik ben in 2007 ook opgenomen voor een SDR, toen was ik 9 ondertussen 14. Alles opnieuw leren is niet gemakkelijk maar hoe meer je nu je best doet hoe mooier het eindresultaat. Ik wens jou heel veel succes en wie weet komen we elkaar wel eens tegen in Pellenberg (:
    Groetjes Jolien x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey noemi

    het was leuk jouw nog eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja tof he!ik ga het zo snel mogelijk proberen,
    ik zal een brichtje sturen als ik ga skypen

    ik mis je!!!!!!!!!!!
    veel liefs Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dag Noëmi,
    Ik ben blij om je eens te kunnen schrijven. De klas vond het heel leuk om jou te zien! Ik ben al aan het aftellen tot je terugkomt.
    groetjes
    Thibault

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag allerliefste flinke Noëmi,

    Eindelijk lukt het mij om jou een berichtje te sturen. We missen jou allemaal heel erg maar zijn blij om te lezen dat de pijn van de eerste dagen nu toch al wat beter is. 't Is knap om te zien dat je zo'n moedige meid bent. Maar dat wisten wij hier al veel langer hoor !!! Nog heel veel sterkte en heel veel liefs van juf.Sandra X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Noëmi!

    Hopelijk mis je de school en de scouts niet te hard! We denken allemaal aan jou hoor!
    Leuk dat je zo vol moed er tegenaan blijft gaan! Veel succes nog met de revalidatie!

    Groetjes van de tofste fourier ;-)
    Waggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. poging om nog maar eens een reactie te plaatsen, maar hoplijk lukt het nu! :)

    Groetjes alvast van de mama van dafne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Noemi

    ik mis je heel erg op de speelplaats.
    En in de klas.
    ik hoop je snel te mogen bezoeken.

    groetjes
    Dafne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kaartjes eindelijk aangekomn?!
    OLEEE!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Noëmi,
    We hebben vandaag tijdens de speeltijd, samen met de juf, geprobeerd om met jou te skypen. spijtig genoeg is het niet gelukt! ik hoop dat het morgen wel lukt. Ik mis jou heel hard. Ik hoop dat je niet te veel pijn meer hebt. groetjes
    Thibault

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh ,dat zijn allemaal fijne nieuwtjes! Dan kan je hopelijk met volle moed verdergaan!

    Dag lieve Noemie. Tot snel hopelijk,

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dag noemi ik ben blij dat ik vanmiddag in de klas met jouw heb kunnen skypen hopelijk voel je je niet te slecht
    groetjes
    Thibault

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Noëmi wij hebben een kaartje gestuurd via de link hier op deze site en zijn benieuwd of het gelukt is.
    we vonden het een mooie prent op de kaart!
    Liefs van Alison, de mama van Pommeline
    P.S. Wat doe jij dat knap daar in Leuven - je bent ongelofelijk moedig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liefste Noëmi,

    Hoe is het met jou? Ik denk heel veel aan jou en probeer dan ook elke dag naar jou te typen. Gisteren moest ik hockey match spelen en hadden we daarna een familiefeest dus lukte het jammer genoeg niet ! Ik mis je heel hard en hoop je snel weer eens te zien ! Ik probeer morgen weer een berichtje te sturen. Ik moet ook veel groetjes doen van mijn mama, papa en van Wout en Janne. Maar de meeste groetjes krijg je toch van mij :-)
    Thibault

    BeantwoordenVerwijderen