zaterdag 1 oktober 2011

weer verhuisd

Hallo allemaal.
Allemaal super bedankt voor de lieve reacties en kaartjes en brieven. Dat is altijd leuk! Ook nog eens een dikke merci aan alle mensen die de moeite doen om helemaal tot hier te komen om mij gezelschap te houden.
Vandaag ben ik weer naar en andere dienst verhuisd want mijn andere dienst is dit weekend weer toe. Ik lig op een grote kamer met Louis en Fabio. Ik moet hier dus mijn mannetje staan hé.:-) Maandag ga ik weer op een andere kamer liggen samen met Louis. Een hele verhuis dus van de massa's kaartjes en tekeningen. Voor woensdag staat er voor de eerste keer kiné in de kinézaal op het programma. Dan mag ik elke dag wat meer rechtkomen zodat ik snel helemaal rechtsta. Daar zie ik wel naar uit want dan wordt mijn dag wat meer gevuld en gaat de tijd wat sneller. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte. Een dikke knuffel van mij x

14 opmerkingen:

  1. Hallo Noemi,

    Dafne en ik zijn de eerste die actua als taak doen.
    Bij mij thuis aan het oefenen en we maken er een heel toneel van!

    Daag Noemi!

    Veel geluk van Dafne en Pommeline xxxxxxxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was rustig op de kamer he daarstraks. groetjes beau

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai jij verhuist wel dikwijls he. En nu weer met 2 jongens op de kamer. Algoe da jij je mannetje kunt staan he! En zijn het twee toffe?
    Doe da goe he in de kiné. Nog efkes en ge kunt in die mooie tuin daar zelf rondlopen.
    Dikke knuffel van Ann van het secretariaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallokes
    ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel beterschap
    doei!!!!

    Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Noëmi,

    Hier juf Elke nog eens. Ik zit nu aan mijn pc thuis. Ik heb Mozilla Firefox geïnstalleerd en ben benieuwd of ik mijn berichtje nu goed kan doorsturen. Ik zal het voor alle veiligheid eerst maar al eens kopiëren ;-)
    Hoe was jouw weekend ? Ben je weer met je bed op wandel geweest naar de tuin ? Ik hoop het voor jou want het was echt prachtig weer. Veel beter dan in de zomer en nu is het herfst. Raar, hè. Ik heb er wel van genoten.
    En gisteren ben ik weer naar een optreden van het Ballet van Vlaanderen gaan kijken. Dat was superprachtig !!
    Morgen krijg ik 2 nieuwe kindjes in mijn klas, en ... het zijn inderdaad meisjes ;-) Goed, hè !
    Onze nieuwe turnmeester komt deze week ook voor het eerst. Ben eens benieuwd !
    We houden je wel op de hoogte, hoor.

    Dikke knuffel van juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Noemi,
    Hopelijk kon je ook vandaag van het zonnetje genieten. Donderdag kom ik na school met een aantal jongens op bezoek. We zijn benieuwd naar je kine-verhalen.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Noëmi,
    Fantastisch dat je woensdag kine op de kine-zaal kan doen, dat is toch weer een stapje dichter bij het stappen hé.
    Ik vind jouw blog wel knap,leuke foto's en teksten, we kunnen het allemaal mee volgen, da 's wel fijn.Ik hoop dat jij je daar niet te veel verveelt want zo lang plat liggen zal wel geen pretje zijn!Op school hebben we het vaak over je, de meisjes van je klas vervelen zich natuurlijk te pletter nu jij er niet bent met een origineel spelidee. (hmm, da 's een beetje overdreven maar toch , ze missen je wel hoor!)
    Ik hoop dat je omringd wordt door leuke kinderen en lieve verplegers en verpleegsters die het voor jou daar een beetje naar je zin maken.
    Van mij alvast een dikke zoen !
    Juf Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej Noemi,

    Hopelijk lukt het me nu om ook eens iets te zeggen! Het is leuk dat we kunnen volgen hoe het met je gaat:) Ik wens je echt nog super veel beterschap en veel succes bij de kine!! Dat zal wel leuk zijn om zo is terug iets anders te doen te hebben ! ;)

    Vele groetjes, Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  9. noemietje,
    het is hier stil met een kind minder in de liersesteenweg:-(
    maar we komen deze week nog regelmatig langs om je te zien!
    dit weekend hadden we een superdruk weekend,dus niet geraakt!maar we maken dat deze week goed.
    knuffel eef

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey noemie,

    Gewoon even een berichtje om te laten weten dat wij jou een moedige meid vinden en dat we je blog super knap vinden!
    Veel beterschap!

    Meike, johan, jitske en warre

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepie!
    Het is dus eindelijk gelukt. Leve Firefox!
    Wat leuk dat we alles kunnen volgen op je blog.
    Het zal vast niet eenvoudig zijn om zo lang te moeten blijven liggen. Ik vind dat je dat heel goed doet! Je bent dan ook een sterke meid.
    Ik zie dat je familie en je vriend(inn)en heel erg hun best doen om je te animeren. Dat is fijn, he. Hou vol ... elke dag zal het beter gaan. Ik hoop je vrolijke snoet hier snel terug te zien. We missen je, hoor. Nog een zachte knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen