maandag 10 oktober 2011

druk weekend

Hallo hier ben ik weer!
Weeral een weekendje in het ziekenhuis dat ik doorstaan heb. Ik begin al stilaan af te tellen naar een weekendje thuis! Vrijdag had ik een heel moeilijke avond en ben ik eigenlijk heel lastig geweest tegen iedereen. Ook tegen de verpleegsters! Het weekend ging veel beter. Ik had superveel bezoek. De ene loste de andere af en zo gaat de tijd vooruit he. Ik heb een heel speciaal kado gekregen. Een kader met een karikatuur van papa en mij. Heel mooi! Karikaturen worden enkel van belangrijke mensen gemaakt he dus hoor ik daar ook bij denk ik...! Vandaag begint een super drukke week. Elke dag afwisselend school, kine en rechtstaan op statafel. Tot 16u ben ik alle dagen bezig. Behalve op woensdagnamiddag heb ik vrij. Ale bye bye x

7 opmerkingen:

  1. Superchique, zo'n karikatuur! Inderdaad voor hééééééél belagnrijke mensen!

    Veel succes met al je drukke drukke bezigheden, en dat je dan nog maar veeeeeel bezoek krijgt voor de rest.

    Knuffels!

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!
    Keitof zo'n karikatuur!!
    'k hoop dat 'k snel weer eens op bezoek kan komen!

    Dàààg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Pommeline!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Noëmi,

    Ben blij dat je zoveel bezoek krijgt en dat je dagen wat drukker worden met school en kine.
    Ik wist niet dat jij ook naar Thuis kijkt, ik ook. Soms neem ik dat wel op en dan kijk ik ineens 5 afleveringen op 1 avond, hi hi !
    Zondag was het restaurantdag op school. Het was gezellig druk, ik denk vooral 's avonds, maar ik moest 's morgens komen helpen. Daarna moest ik nog naar een babyborrel, ook leuk.
    Maandag ben ik gaan shoppen met de cadeaubon die ik voor mijn verjaardag van alle juffen gekregen had. Het was een bon voor een sportwinkel en ik heb een keicoole hiphopbroek gekocht en een toffe trui. En ik heb zelfs nog centjes over voor volgende keer. Goed, hè !
    (En ik heb ook iets voor jou gekocht, maar dat verklap ik nog niet ;-))

    Dikke knuffel van juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Noemi

    dat is eventjes geleden he. Maar zo als juf Elke al vertelde hebben we een supperdruk weekend achter de rug. Ik kan geen mossel meer zien. Vorig jaar moest ik 150 ysjes scheppen, nu heb ik denk ik 150000 mossels rond gedragen. twas zeer leuk! Je moet maar eens kijken op de website van de Wilg. Kan je ook juf Geert zien balanceren met potten en borden ( die dan beetje later allemaal tegen de grond lagen) hihi.
    dikke knuf en groetjes van Ann van het secretariaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat cool,je staat er mooi op!
    vele groeten Bili oei ik bedoel Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo daar!
    Amai zeg, wat een druk schema heb jij gekregen! Het is niet meer zo simpel om op bezoek te komen nu. We zullen vrijdag nog eens werk maken van onze skype hé! Dinsdag was het zo'n drukke dag dat ik het compleet vergeten was. Om kwart over 13 viel mijn 'euro'. Maar ja, dan was jij weeral druk bezet.
    En lukt het een beetje in de klas? Met hoeveel zitten jullie daar? Ik hoorde van juf Ann (GON) dat je vandaag al mocht zitten??? Is het wat meegevallen?
    Hopelijk lukt het allemaal wat! We missen je in de klas hoor!
    Tot gauw,
    juf Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is kei mooi !!!en hoe jij der op staat dat is fantastisch !!!!!!
    èn zeker dat jij belangrijk bent !!!!!!!!!!!!!:-)


    Dààààààààààààààààààààààààààààààààààààg NOEMI !!!!!
    superveel kusjes Katootje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen