maandag 31 oktober 2011

lekker lang relaxen thuis

Een super lang weekend thuis voor mij! Gezellig met mijn zus en broers spelletjes doen, op de computer filmpjes zien en leren parkeren ...
We hadden gisteren feest hier voor de jarigen. Het was hier gezellig druk en veel eten en taart!!! En ik heb stiekem toch wel ietsje té lang gezeten hoor hihi. Vandaag zijn er vriendinnen op bezoek geweest. Dat doet erg veel deugd. Morgen nog 1 dag genieten want woensdag morgen komt de ziekenwagen me weer ophalen voor een kort weekje in Pellenberg. Vele groetjes van Noëmi !!!

4 opmerkingen:

  1. dat zal leuk geweest zijn!!!!
    wij zijn maandag naar belewaardepark geweest
    dat was griezele hoor!
    mama en Inneke waren een beetje bang van de griezels

    vele groetjes van Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja,noemi,en de taarten waren lekker,hé!!
    nog even en je kan weer naar huis!zal er rap zijn!eerst nog even oefenen bij de kiné's
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Noemie,

    ik antwoord je een beetje in vertraging want ben zelf een paar daagjes weggeweest.
    Maar vorig weekend leek me heel erg fijn! Met zo'n chique taart! Heeeeeeerlijk!

    En nu zit je weekje er weeral bijna op daar in Pellenberg, denk ik. Morgen naar huis, niet?
    Hopelijk moet je niet meer teveel op je zij liggen, of heb je nog veel dingen bedacht die je allemaal op je zij enzo kan doen.

    In ieder geval geef ik je dikke kussen en nog veel goede moed!

    Dag Noemie!

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow!
    super die verjaardagen vieren!
    wel jammer dat je terug naar Pellenberg moet.

    wij zijn met de rest van de familie naar Cadzand geweest.
    dat was genieten!

    dààààg!

    megasuperveel groetjes en 1000 kusjes van Pommelineke

    BeantwoordenVerwijderen