vrijdag 14 oktober 2011

4 weken na operatie

Vandaag ben ik juist 4 weken geopereerd. De tijd vliegt he!
Er zijn weer een aantal nieuwtjes. Vanaf gisteren mag ik zitten. Ik zit al ongeveer een half uur recht. Vanaf maandag mag ik zelfs al in de rolstoel zitten om te eten in plaats van al liggend te eten. Ook op de statafel gaat het vooruit. Ik kan al bijna tot volledig rechte stand staan. Ze zijn me ook komen vertellen dat ik volgend weekend mijn eerste weekend naar huis mag. Dat vind ik super! Allemaal nieuwtjes dus...
Dag allemaal en tot hoors!!!

7 opmerkingen:

  1. Hei hei,

    daar ben ik ook weer een keertje... het is alweer een tijdje terug dat ik gekeken heb op je blog en ik zie dat het super vooruit gaat. Ik hoor natuurlijk ook steeds van je mama hoe het met je gaat. Super tof dat je volgende weekend huis mag he :-) Dat zal wel helemaal genieten zijn. Dan kunnen ze je thuis lekker verwennen. En als je alweer steeds wat vaker mag gaan zitten dan krijg je nog meer afwisseling en kun je ook weer wat meer doen. Nog veel sterkte en tel maar af naar volgend weekend, gr Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, noemie! allemaal supernieuwtjes! Van het zitten en het bijna rechtopstaan op de statafel enzo. En een weekend naar huis gaat helemaal deugd doen. een beetje energie opladen bij je thuis!

    Hopelijk ben je weer een beetje van het lekkere weer aan het genieten dit weekend...

    Dikke kussen,

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi noemi,
    dat is super hoor !!!!!
    heel veel nieuwtjes, als je volgende week al een weekend naar huis mag dan is de tijd al gevlogen !! ik ga proberen met mijn vriendinnen nog eens langs te komen !!!! dar hoor je nog wel van !!!
    dikke zoen en knuffeltje van Katootje !!!!!!:-) ;-):-)
    dààààààààààààààààààààààààààààààààààààààààg!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!! Naar huis! Dat zal wel leuk zijn als je nog eens kan terugkeren naar huis.
    Dat wordt aftellen!
    Leuk dat je niet meer de hele tijd moet liggen! Goed volhouden! De scouts hoopt alvast dat je snel terug bij hen kan zijn! Veel succes met de revalidatie!

    Waggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaw Noëmi, wat een vooruitgang ! Ik ben heel blij voor jou !
    Straks moet ik me nog gaan haasten om je nog te kunnen komen bezoeken in Pellenberg. Ik zal dringend eens met je mama moeten afspreken wanneer dat best past.
    Ik heb dit weekend ook weer goed genoten van het mooie weer. Ik heb zelfs nog buiten in ons zwembad gezwommen ! (Maar we hebben wel een sauna om even terug op te warmen, hoor.)
    En intussen zijn mijn rapporten voor 't school ook al af. Voor de wereldklas zijn het wel pas met Kerstmis rapporten. Maar maak je geen zorgen. Jij krijgt alvast 10/10 van mij voor al jouw doorzettingsvermogen !! En jouw Engels was sowieso al keigoed, dus daar mis je niks ergs, hoor. Nog veel plezier deze week en goed aftellen naar het weekend, hè !

    Lieve groetjes,
    Juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Noemie,
    Je doet dat fantastisch! Hoewel ik me kan voorstellen dat de tijd voor jou best nog wat sneller mag gaan is er toch al 1 maand gepasseerd. We lezen hier nog steeds met veel belangstelling je blog en je blijft ons keer op keer verbazen met je doorzettingsvermogen en optimisme! Volhouden en geniet van het weekendje thuis volgende week.
    Wij blijven duimen voor een goede revalidatie!!!

    Lieve groetjes,

    Meike en co

    BeantwoordenVerwijderen
  7. keitof nu kunnen zitten!
    'k zou dat ook wel tof hebben gevonden als ik jou was!

    dààààààààààg!

    dikke knuffels en kussen

    van Pommeline

    BeantwoordenVerwijderen