maandag 7 november 2011

terug naar pellenberg

Het weekend is spijtig genoeg weer voorbij.
Ik ben weer terug met de ziekenwagen naar Pellenberg gevoerd. Voor de laatste keer want vanaf nu mag ik met eigen vervoer naar huis komen. Dat vind ik wel leuker.
Het weekend is weer nuttig geweest want ik ben voor de eerste keer onder de douche geweest met een klapstoel waar ik dan op kon zitten. Daar heb ik erg van genoten, want dat wassen in bed is toch niet handig hoor. Nu weer even volop therapie tot donderdagavond want dan mag ik weer een lang weekend naar huis. x

5 opmerkingen:

  1. Weer een stapje in de richting van je gewone leven: een douche nemen, met een normale auto over en weer. Goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!
    nu gaat het al vele beter.
    het oude leventje begint weer te komen!
    ik mis je heel hard en hoop dat ik je snel weer op de speelplaats zie komen!

    Dààààg!

    1.000.000 kusjes Pommeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Dat is weer lang geleden!!! Je hebt precies ook al veel leuke momenten gehad. Super!
    We zullen nog eens werk moeten maken van de skype!! Je wordt enorm gemist hoor. Misschien volgende week maandag of dinsdag tussen de middag?? Laat het maar weten via mail! Heb je daar ondertussen al nieuwe vrienden gemaakt?
    groetjes,
    juf Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ajaj, de laatste keer met de ambulance over en weer... Nu zul je de volgende keer mee in de file moeten staan zoals iedereen, he ;-)
    Dikke zoen van de laatste uurtjes van de nul- jarige Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK!!
    MAAR GA JE DE ZIEKENWAGEN MISSEN?
    EN IK WIL OOK DOLGRAAG WEER NAAST JOU OP DE SPEELPLAATS STAAN.
    5.000.000.KNUFFELS

    BILLI

    BeantwoordenVerwijderen