woensdag 9 november 2011

een pluim van de dokters

Vandaag heb ik moeten stappen voor de dokters, de 'catwalk' zoals ze dat hier noemen. De dokters en kinesisten waren super tevreden. Afzonderlijk kwamen er 4 verschillende therapeuten en dokters zeggen dat ik het meer dan super goed deed. Buiten verwachting. Mama en papa en ikzelf zijn super fier! Volgende week mag ik al achterwaarts en voorwaarts stappen tussen de barren. Dus ik ben geslaagd voor de test vandaag he. Hopelijk gaan de weken nu snel vooruit...

6 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig Noëmi!
    Een pluim van de dokter, zelfs 4 pluimen als ik het goed lees?
    En je mag weer bijna naar huis voor een lang weekend. Geniet er maar met volle teugen van.

    Veel liefs van je leiding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4 pluimen dat is gewoon supper!
    en morgen een verlengt weekend dat zal tof worden!!
    veel liefs Billi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Noëmi

    weer even geleden he! Maar ik volg je hoor. Supper dat je al zover staat. Nog even en je bent er weer. Ik heb van de week je broer Beau eens een beetje laten werken. In de voor en nabewaking staan computers die de ICTers hebben komen herstellen. Ze hebben van 8 er 5 goeie gemaakt. De andere moesten weg, deze heeft uw broer samen met mij, ( hij heeft de zwaarste stukken gedragen) afgevoerd voor het stort! Hij vond dit supper want dan moest em geen blaadjes op een draadje rijgen voor juf Kristine. Hihihi!
    Dikke knuffel van mij en geniet van je lang weekend. Ann van het secretariaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, Noemi, wat een super nieuws! Dat is nu echt iets om héél fier op te zijn, en vooral ook heel blij! En bijna een lang weekend, dus dan je nog verder genieten van het goede nieuws.

    Zo goed bezig, dan besef je ook dat alle inspanningen en moeilijke momenten echt voor iets fantastisch dienen!

    Dikke knuffels, en tot gauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Noëmi,

    Ben echt benieuwd om je terug te zien ! Het gaat blijkbaar al supergoed met jou. Fantastisch !!
    Ik denk dat ik deze maand eens ga langskomen bij jou. Ik zal wel met je mama afspreken wanneer dat best past.
    Ik ben op m'n extra vrije dag mijn Russische woordjes aan 't leren. Ik heb het gevoel dat het stilaan al wat beter begint te gaan. Tja, oefening baart kunst, hè. Dat zal jij ook wel heel goed weten.
    Geniet nog van je weekend want het gaat mooi weer worden !

    Knuffel van juf Elke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai zeg,
    stappen!
    keitof!
    daar heb je zeker lang op gewacht,hé?
    terug je sterke benen op de grond kunnen zetten.

    xxx en DIKKE KNUFFELS van Pommeline

    BeantwoordenVerwijderen