zondag 4 december 2011

Bedankt aan iedereen

4 opmerkingen:

  1. oh, Noemie, wat ga ik de berichten op jouw blog missen! Stiekem hoop ik dat je af en toe toch nog eens een berichtje stuurt: over het reilen en zeilen in Lint, over je broers, zussen, mama en papa, over hoe het op school gaat en met de eventuele kinesessies, ...

    In ieder geval geef ik jou en iedereen daar dikke kussen,
    en dan hopelijk tot snel!

    frauke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Noemi, laat jij eens op je blog zien hoe je de lessen volgt op school, want ik heb gehoord dat je dan niet gewoon op een stoel zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben echt superblij voor jou.
    nu moet ik niet meer zo ver om jou te zien maar ik moet gewoon naar school gaan en je bent er!
    we zien je nu ook vaker dan in het ziekenhuis.

    XXX Pommeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben echt super blij dat ik trug naastje op de speelplaats.
    alle ikben gewoon supper blij dat ik niet weet wat zeggen




    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je vriendin Billi

    BeantwoordenVerwijderen